5090421509 |
Treballar per projectes |
2018-2019 |
Taller a centre. Secundària en general |
|
|
|
2/10/2018 - 23/10/2018 (15 hores) de 15:30h a 18:00h |
|
INS Serrallarga |
|
c. Joan Benejam, 1 (Blanes)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu La Selva II
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
El treball per projectes és un recurs que pot ajudar a estimular els nostres alumnes i promoure l'emprenedoria i la innovació.
Conèixer i reflexionar sobre aspectes que ens ajudin a plantejar noves activitats d'aprenentatge en base al treball per projectes: necessitat, objectius, proposta, aspectes curriculars que cal tractar o s'inclouran desplegament, com es pot dur a terme l'avalaució introdueix un element atractiu i estimulant que desperta l'interès en els estudiants. Com els professors podem implementar el treball per projectes a l'aula per promoure l'aprenentatge? En aquest curs volem proposar-vos un espai per reflexionar sobre el disseny de projectes. Parlarem sobre els principals punts a tenir en compte a l’hora dissenyar-los (treball cooperatiu, organització de centre, selecció del context, producte, objectius, continguts a treballar, preguntes conductores de les activitats, disseny d’activitats) i l’avaluació. En totes les sessions es mostraran exemples de bones pràctiques. Esperem aprendre'n plegats.
|
| |
Objectius |
1. Conèixer el marc teòric dels projectes
2. Planificar les diferents fases d'elaboració d'un projecte
3. Planificar, dissenyar i elaborar un petit projecte per poder-lo transferir a l'aula
4. Establir les eines de recollida d'informació per a l'avaluació del projecte
|
| |
Continguts |
1. Marc teòric del disseny de projectes.
2. Fases dels projectes.
3. Aplicació dels projectes a l'aula. Metodologia dels projectes. Models.
4. Coneixement de casos reals de projectes
5. Fases del disseny d'un projecte
6. Recull i recursos per a l'avaluació, coavaluació i autoavaluació d'un projecte.
8. Graelles d'avaluació.
|
| |
Observacions |
Inscripcions del 01/09/2018 al 26/09/2018 de setembre
|
| |
Formador/a |
Mònica Suils Robles
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa. (Nivell 1)
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa. (Nivells 2 i 3)
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent. (Nivell 3)
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- D’acord amb el document de valoració final del centre i l’informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l’inspector/a del centre.
|
| |
Persones destinatàries |
Equip docent
|
| |
E-mail |
crp-blanes@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
02/10/2018 |
1530 |
1800 |
Sessió 2 |
dimarts |
09/10/2018 |
1530 |
1800 |
Sessió 3 |
dimarts |
16/10/2018 |
1530 |
1800 |
Sessió 4 |
dimarts |
23/10/2018 |
1530 |
1800 |
|
| |